ANÀLISI SPOTS PUBLICITARIS
Spot dolent:
http://www.youtube.com/watch?v=f8-cKDIFE_I
- Què anuncia: una beguda alcohòlica
- A qui va dirigit: a un públic adult, segurament amb diners i ganes de demostrar que els té.
- Què t'ha cridat
l'atenció: la desmesurada llagrada de l'anunci i la seva monotemitat.
- Quins plans
predominen: és curiós perquè només han utilitzat un pla per tot l'anunci; el pla americà.
- Trucs i efectes
especials: No n'hi ha.
- Ritme de successió
d'imatges: La imatge és constantment la mateixa, durant un minut i mig, a més a més el ritme en si és lentíssim, no té canvis de ritme en cap moment.
- Colors que
predominen: Predomina clarament el color granate, un color seriós, adult i sofisticat.
- Apareixen
personatges coneguts: No.
- Hi ha veu: Si, hi ha un sol home que es passa un minut i mug parlant de la ginebra i la música de fons és clàssica.
- Apareix text escrit:
No
- Hi ha música: Sí, música de fons, clàssica que acompanya l'aburrida parla i el nefast sentit de l'humor de l'anunciant.
Spot bo:
http://www.youtube.com/watch?v=MSRMt0J2dG4
Què anuncia: un cotxe.
A qui va dirigit: a pares i mares de família.
Què t'ha cridat
l'atenció: la coordinació de la música amb la imatge i l'humor de l'anunci.
Quins plans
predominen: en realitat és un anunci amb força plans però el que predomina més és el pla general i el primer pla.
Els plans estan
lligats entre ells, expliquen alguna història: sí
Trucs i efectes
especials: no.
Ritme de successió
d'imatges: s'inicia més lent, que l'expectador no sap què s'està anunciant, a mesura que es desenvolupa la història les imatges se succeeixen més ràpid i fins al final no sabem què anuncia ni el motiu de la hìstòria escollida.
Colors que
predominen:En principi el negre del vestuari del nen però al haver-hi tantes imatges (poc relacionades entre elles) no hi falten colors.
Apareixen
personatges coneguts: No.
Hi ha veu: no.
Apareix text escrit: sí, al
final de l'anunci: Coming soon. Starting around $ 20,000*. i finalment el logo de la marca del cotxe.
Quants cops diu el
nom del producte: no el diu.
Hi ha música: sí, durant tot l'anunci i molt ben coordinada amb les imatges, fns al final.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada