diumenge, 20 de maig del 2012

ANÀLISI SPOTS PUBLICITARIS

Spot dolent:

http://www.youtube.com/watch?v=f8-cKDIFE_I

  • Què anuncia: una beguda alcohòlica
  • A qui va dirigit: a un públic adult, segurament amb diners i ganes de demostrar que els té.
  • Què t'ha cridat l'atenció: la desmesurada llagrada de l'anunci i la seva monotemitat.
  • Quins plans predominen: és curiós perquè només han utilitzat un pla per tot l'anunci; el pla americà.
  • Trucs i efectes especials: No n'hi ha.
  • Ritme de successió d'imatges: La imatge és constantment la mateixa, durant un minut i mig, a més a més el ritme en si és lentíssim, no té canvis de ritme en cap moment.
  • Colors que predominen: Predomina clarament el color granate, un color seriós, adult i sofisticat.
  • Apareixen personatges coneguts: No. 
  • Hi ha veu: Si, hi ha un sol home que es passa un minut i mug parlant de la ginebra i la música de fons és clàssica.
  • Apareix text escrit: No
  • Hi ha música: Sí, música de fons, clàssica que acompanya l'aburrida parla i el nefast sentit de l'humor de l'anunciant.


Spot bo:


http://www.youtube.com/watch?v=MSRMt0J2dG4



  • Què anuncia:  un cotxe.
  • A qui va dirigit: a pares i mares de família.
  • Què t'ha cridat l'atenció: la coordinació de la música amb la imatge i l'humor de l'anunci.
  • Quins plans predominen: en realitat és un anunci amb força plans però el que predomina més és el pla general i el primer pla.
  • Els plans estan lligats entre ells, expliquen alguna història: sí
  • Trucs i efectes especials: no.
  • Ritme de successió d'imatges: s'inicia més lent, que l'expectador no sap què s'està anunciant, a mesura que es desenvolupa la història les imatges se succeeixen més ràpid i fins al final no sabem què anuncia ni el motiu de la hìstòria escollida.
  • Colors que predominen:En principi el negre del vestuari del nen però al haver-hi tantes imatges (poc relacionades entre elles) no hi falten colors.
  • Apareixen personatges coneguts: No.
  • Hi ha veu: no.
  • Apareix text escrit: sí, al final de l'anunci: Coming soon. Starting around $ 20,000*. i finalment el logo de la marca del cotxe.
  • Quants cops diu el nom del producte: no el diu.
  • Hi ha música: sí, durant tot l'anunci i molt ben coordinada amb les imatges, fns al final.


  • Cap comentari:

    Publica un comentari a l'entrada